Saturday, April 3, 2010

Jangan mawah...


Dalam keadaan kelam kabut Aisyah akan masuk ke dalam bilik akak. Dengan suara yang cemas

Aisyah : Ibu... Aisyah nak kencing...

Selalunya akak akan pura-pura memarahinya...

Ibu : Kenapa kelam kabut masuk sini?.. pergilah kencing kat bawah... ini selalu kelam kabut masuk bilik nak kencing.... ( Sambil pura-pura marah )

Jadinya sebentar tadi Aisyah masih kelam kabut masuk ke dalam bilik akak. Tapi.....

Aisyah : Ibu.. jangan mawah.. nanti cepat tua.... Aisyah nak kencing....

Ibu : (Dalam hati memang nak ketawa tapi nak jawap jugak...) Alaaa.. ibu tak heran.. ibu memang dah tua.......

Aisyah : ( Pandang akak heran... selalunya ayat jangan marah nanti cepat tua dengan kakak2nya menjadi....)

Abah : Ibu memang... ibu gawang.....

Dah... tambah lagi sorang....

1 comment:

  1. Saja jer dia ajak cari pasal tu, kan? hehehehehe...

    ReplyDelete

Let's Play A Fun Game :)

Our Mother ! (:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails